Дженні з BLACKPINK відкрила нові грані стилю у кампанії Jean Paul Gaultier (фото)
Відома учасниця світового гурту BLACKPINK, Дженні, стала головною героїнею свіжої кампанії французького бренду Jean Paul Gaultier. Вона знову довела, що є не лише талановитою співачкою, а й іконою стилю, здатною підкорювати не тільки музичну сцену, а й світ моди.
Про це стало відомо з сторінки бренду в Іnstagram.
Читайте також: Знаки зодіаку, які частіше за інших входять до списку Forbes: перевірте свій у списку
Так, Дженні, учасниця гурту BLACKPINK, сольна артистка й акторка, стала новим обличчям бренду Jean Paul Gaultier. Вона взяла участь у кампанії пре-колекції осені 2025, отримавши титул Ultimate Showgirl.
Переглянути цей допис в Instagram
Кампанія Jean Paul Gaultier підкреслила різноплановість Дженні як мисткині та її здатність гармонійно поєднувати в собі контрастні риси.
У новій серії зйомок співачка втілює силу, легкість і чуттєвість, що відображені через образи природи. Кожен образ, натхненний чотирма стихіями — водою, вогнем, землею та повітрям.
Образи природи було втілено через матеріали, текстури та пластику руху. Водночас колекція зберігає впізнавану естетику Готье: скульптурні корсети, ілюзії trompe-l’œil, точний крій та сміливість у формі.
Переглянути цей допис в Instagram
Кампанію знімав фотограф Макс Зідентопф, який спробував показати Дженні в новому амплуа – як сучасну шоу-герл, що вміє поєднувати витонченість, емоцію і стиль.
Читайте також: Принт має значення: як правильно вибрати і зберегти малюнок на одязі
“Ця зйомка була схожою на сон. Кожен образ мав власну енергію — текучу, запальну, легку чи приземлену. І мені подобалось передавати всі ці сторони себе через неймовірні образи Jean Paul Gaultier”, — розповіла Дженні у пресрелізі.
Переглянути цей допис в Instagram