Арсен Мірзоян про несподіваний хіт дружини: чому “Кульбаби” стали популярними саме зараз
46-річний український співак Арсен Мірзоян поділився думками про неймовірну популярність пісні “Кульбаби”, яку його дружина Тоня Матвієнко присвятила йому два роки тому. “Сенсації” розповідають про думку Мірзояна, чому композиція стала такою актуальною саме зараз.
Несподіваний успіх пісні “Кульбаби”
Хоча пісня була випущена більш ніж два роки тому, “Кульбаби” набули шаленої популярності в соціальних мережах лише наприкінці 2024 року. Арсен зазначив, що багато молодих людей зараз активно використовують її як музичний супровід для своїх відео на платформі TikTok.
“Кульбаби” стали справжнім хітом, що закохали в себе тисячі слухачів. Багато користувачів насолоджуються його мелодією та романтичними словами, підспівуючи Тоні Матвієнко.
Читайте також: Монатік вперше показав свою новонароджену дитину
Відсутність рекламних витрат
Арсен Мірзоян також акцентує увагу на тому, що для просування пісні не витрачалися гроші на рекламу. Багато артистів часто вдаються до фінансових вкладень, щоб потрапити в тренди, але в цьому випадку популярність “Кульбаб” прийшла природно та без додаткових зусиль.
“Це стало для нас приємною несподіванкою. Наша пісня знайшла свого слухача без жодних фінансових вкладень,” — підкреслив Арсен Мірзоян.
Він також зазначив, що іноді все відбувається само собою, і тепер вони з Тонею щиро радіють успіху її твору.
“Все сталося само собою. Радіємо цьому,” — резюмував артист.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!