Categories: Шоу-біз

Стильно й зі змістом: Бейонсе підтримала український бренд на концерті в Нью-Йорку (фото)

Американська співачка Бейонсе, яку називають королевою R&B,  знову популяризує українську моду на світовій сцені.

Так, американська поп-діва під час нещодавнього виступу в Нью-Йорку з’явилася на сцені у вражаючому сценічному образі – довгій шубі зі штучного хутра від українського бренду Cultnaked.

Читайте також: Меган Маркл і її амбіції без кордонів: які ультиматуми герцогиня висунула Vogue

Відео з концерту з’явилося в Instagram, зібравши тисячі вподобань і захоплених коментарів.

Ще б пак, образ артистки поєднував розкішний глем із ковбойським шиком. Шуба зі штучного хутра має вільний крій. До образу співачка додала шкіряний жакет із великою сріблястою пряжкою, високі чоботи з бахромою та ковбойський капелюх глибокого коричневого кольору. В результаті вийшов виразний образ у стилі cowgirl, який ідеально доповнив атмосферу її шоу.

У коментарях до відео користувачі назвали Бейонсе “іконою стилю” за сміливе поєднання гламуру, елементів дикого Заходу та актуальних модних трендів.

Зазначимо, що для бренду Cultnaked — це вже не перше визнання на міжнародному рівні. Компанія, заснована у Львові, активно завойовує модний світ завдяки сміливим дизайнам і етичному підходу до виробництва — усі речі виготовляються зі штучних матеріалів.

Бренд Cultnaked був створений у 2017 році та починав із невеликого цеху у Львові. Його засновниця, дизайнер Мері Фуртас, поступово перетворила Cultnaked на міжнародно впізнавану марку, яка поєднує актуальні модні тренди зі сміливою сексуальністю та комфортом.

Вартість шуби на офіційному сайті бренду – 59 000 гривень (1430 доларів), проте версія верхнього одягу, який носила поп-діва, була дещо подовженою.

Шуба від Cultnaked, яку зірка обрала для свого шоу, не лише естетично вразила глядачів, а й стала символом стійкості й таланту українських митців, які продовжують творити, незважаючи на всі труднощі.

Читайте також: Наречена Безоса “запалила” Формулу-1 відвертим образом (фото)

Поява Бейонсе в одязі українського бренду це дуже потужний сигнал підтримки українського креативного сектору на світовій арені. В умовах війни така увага до локального бренду з України — вагомий крок у популяризації української культури у світі.

Оксана Гапончук

Recent Posts

Козловський знову висловився про закриття скандального боргу перед Кондратюком

Після багаторічного конфлікту між співаком Віталієм Козловським і його колишнім продюсером Ігорем Кондратюком нарешті поставлено…

3 години ago

«Тіна Кароль постійно плаче, а Світлана Білоножко – не співачка». Іво Бобул різко висловився про колег по сцені

Народний артист України Іво Бобул знову наробив галасу у шоу-бізнесових колах. У відвертому інтерв’ю Славі…

4 години ago

Оля Полякова, яка перестала з’являтися з чоловіком на публіці, прокоментувала чутки про новий роман

Оля Полякова знову опинилася у центрі обговорень. Після того як співачка припинила з’являтися на публіці…

5 години ago

Відомий український співак зізнався, чому не мобілізувався після отримання повістки

Український співак Андрій Кравченко вперше публічно розповів, чому не пішов до війська після того, як…

5 години ago

Відома порноакторка з України розповіла про свої заробітки

Українська порноакторка Джозефіна Джексон, справжнє ім’я якої — Юлія Сенюк, уперше відверто прокоментувала тему своїх…

6 години ago

Іво Бобул різко висловився про перемоги України на «Євробаченні»: «Це було незаслужено»

Народний артист України Іво Бобул знову опинився в центрі уваги через свої гучні висловлювання. Цього…

1 день ago